Cash voor je Club

Dit jaar is er weerde Cash voor je Club actie in winkelcentrum Arendshof. En wij doen mee als 1 van de 10 verenigingen! De opbrengsten zullen ten goede komen aan de verbouwing van ons groepshuis.

Voor iedere € 5,- die je tussen zaterdag 5 oktober en zaterdag 16 november bij de winkels in winkelcentrum Arendshof besteedt, krijg je een Arendshof munt. De munten (met een maximum van tien munten per besteding) kunnen tijdens de actieperiode in de inleverdisplay van de favoriete vereniging worden gestopt. De inleverdisplays staan opgesteld op het HEMA-plein. Pro rato worden de bijdrages aan de verenigingen toegekend. Hoe meer munten Scouting Erasmus uiteindelijk ontvangt, des te meer sponsorgeld wij verdienen; in totaal is er maar liefst € 10.000,- te verdelen.

Help je ons mee zoveel mogelijk munten te verzamelen? De munten kunnen direct in de inleverdisplay worden gestopt maar kun je ook meenemen naar scouting. Naast het beverlokaal hangt, gedurende de opkomsten, een ton waar de muntjes in gedoneerd kunnen worden. Dan zorgen wij dat ze in de inleverdisplay komen.