Hotsjietoniakolonie berichten

Rebbelopkomsten

De afgelopen drie weken zijn de bevers bezig geweest met de Rebbel opkomsten. Bij deze opkomsten leerde ze Rebbel beter kennen en aan het einde van de derde opkomst een speciale Rebbelinsigne.

De eerste opkomst van de Rebbelopkomsten hebben de bevers een verhaal voorgeezen gekregen door Rebbel zelf, daarna hebben ze een aantal spellen gedaan zoals hollandse leeuwen en doorfluistertje. Vervolgens gingen ze een parcours lopen en hebben afgesloten met een speurtocht. De bevers vonden dit een erg leuke opkomst.

De tweede opkomst van de Rebbelopkomsten hebben de bevers hotsjotniabingo gedaan en vervolgens een vragenspel over Rebbel. Ook deze opkomst werd ervaren als een leuke opkomst.

De derde opkomst van de Rebbelopkomsten hebben de bevers spelletjes gedaan als baltikkertje en kat en muis. Aan het einde van deze opkomst mochten de bevers op het achterterein een schat zoeken. Toen de bevers de schat gevonden hadden kregen ze allemaal het insigne van Rebbel.