Vacaturebank

Bestuurslid communicatie en PR

Scouting Erasmus Oosterhout zoekt naar nieuwe bestuursleden. Wil jij van betekenis zijn voor een actieve scoutinggroep met ruim 300 leden?

Ben jij dol op schrijven? Ken jij de ins and outs van Facebook en Instagram? Gaat jouw hart sneller slaan van een mooi vormgegeven flyer of poster? En wil jij je inzetten voor onze mooie vereniging? Dan willen we jou als bestuurslid communicatie & PR!

Benieuwd of het iets voor jou kan zijn? Of wil je weten wat de functie precies inhoud? Bekijk het functieprofiel hier.

Vragen?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Inge Nuijten via secretariaat@scoutingerasmus.nl of spreek iemand aan van het huidige bestuur.

Interesse?
We ontvangen je kandidaatstelling, inclusief motivatie (dit mag op een creatieve manier) uiterlijk 31 december 2022 via secretariaat@scoutingerasmus.nl.