Berichten Paxhill Vendel

Uitje!

Op zaterdag 13 juni werd er om kwart voor elf verzameld bij de Kurenpolder in Hank. De meiden werden daar verwacht voor en spectaculaire activiteit, we zijn namelijk wezen klimmen! Nadat de regels waren doorgenomen en de instructievideo bekeken was, was het tijd om de klimtuigjes aan te trekken en ons klaar te maken voor het echte werk! Er werd nog even geoefend met het veiligheidssysteem en daarna mochten we het parcours op.

Op het klimparcours kon je op verschillende hoogtes klimmen. Er waren twee routes op 3 meter hoogte, één op 6 meter en één op 10 meter hoogte! Tijdens het parcours konden er op sommige punten nog keuzes gemaakt worden voor makkelijkere of moeilijkere onderdelen. Alle meiden hebben de banen op 3 meter hoogte gedaan en er waren zels een paar echte bikkels die de tien meter aandurfden!

Na twee uur geklommen en geklauterd te hebben zat de klimtijd er helaas al weer op. Na een pakje drinken en een groepsfoto mochten de klimtuigjes weer uit en mocht iedereen weer naar huis. Er is super fanatiek en enthousiast geklommen dus de meiden zullen vast en zeker spierpijn gehad hebben!