Hotsjietoniakolonie berichten

Afscheidsopkomst

05-09-2015

Vandaag was het dan eindelijk weer zover: de eerste opkomst van het nieuwe seizoen! Vandaag hebben we afscheidgenomen van de 10 bevers die volgende week met het overvliegen naar de welpen gaan. Het was een erg gezellige opkomst en wat gaan we deze 10 lieverds missen!

Als eerste hebben we de overvliegers samen met Keet Kleur even weggestuurd. Nu hadden de bevers die nog minimaal een jaartje bij ons blijven de kans een mooi afscheidscadeau te maken voor de overvliegers.

Afgelopen week hadden we aan alle overvliegers gevraagd een eigen spel te verzinnen die we dan in de laatste opkomst zouden gaan doen. Dit waren erg leuke en creatieve ideeën. We hebben een chipsketting gemaakt en gesjoeld.

Het was een erg gezellige opkomst en een goed afscheid. Volgende week is dan echt de aller laatste opkomst voor de overvliegers, dan is het namelijk overvliegen!