Berichten Volderia Horde

Weekendkamp

Afgelopen weekend hebben wij echt een super gezellig kamp gehad! Leuke spellen in de avond en als afsluiter nog even warm bij het kampvuur met een potje weerwolven... Toen een voor sommige kinderen een slapeloze nacht ;) En na het ontbijt naar de IJzertijdboerderij in Dongen. Hier hebben we bijvoorbeel leren jagen met stokken en zijn we wat meer te weten gekomen over de ijzertijd. Daarna een spelmiddag waarbij je elkaar kon uitdagen in oud hollandse spelletjes. Na zo'n drukke dag krijg je natuurlijk honger tijd voor een lekker bord spagetti! Om de avond weer af te sluiten met een smokkelspel en weer het warme kampvuur. Maar na deze dag waren de kinderen erg moe en hebben ze keurig geslapen :)