4e plaats voor Scouting Erasmus bij de Cash voor je Club actie

Winkelcentrum Arendshof organiseerde dit najaar de Cash voor je Club actie. Van zaterdag 5 oktober tot en met zaterdag 16 november kreeg je bij iedere €10,- die je besteed in het winkelcentrum een gouden munt. Deze gouden munten kon je inleveren bij een van de zuilen die geplaatst waren op het HEMA-plein. Iedere zuil was van een andere vereniging.

Op zondag 17 november was de prijsuitreiking van de Cash voor je Club actie. Hierbij waren verschillende leden van onze groep aanwezig. Met onze groep hebben we de vierde plaats weten te bemachtigen wat betekent dat we een bedrag van €1108,- hebben gewonnen! Dit bedrag kunnen we supergroed gebruiken voor de verbouwing van ons Groepshuis. Dank aan iedereen die voor onze club heeft meegespaard!