Berichten Paxhill Vendel

Joti

In het weekend van zaterdag 19 oktober was er weer de jaarlijkse Joti (jamboree on the internet). Tijdens dit weekend staan er duizenden scouts van over de gehele wereld met elkaar in contact via het internet. Wij hebben deze zaterdag met alle scouts afdelingen een gezamelijke opkomst gedraaid, hierbij zijn er verschillende spellen gespeeld in het thema van de Joti.

In verschillende groepen hebben de scouts toetsenborden geslingerd, levend tetris gespeeld en een wikipediaquiz gedaan. Ook werd er erg fanatiek meegedaan met Just Dance, en niet alleen door de dames. Na deze spellen konden de scouts nog de echte Joti beleven door te chatten met andere scouts via het programma mIRC, vooral de jongens scouts vonden dit erg leuk.