Berichten Paxhill Vendel

Weekendkamp oktober 2013

We hebben weer een super leuk kamp gehad!! We hebben aan de meisjesscouts zelf gevraagd wat we hebben gedaan en hoe ze dit vonden. Hier de reacties:

Haviken:

Om half 8 's avonds werden de welpen tot scouts geïnstaleerd. Daarna hebben we de tenten opgezet, spullen gepakt en alles klaar gelegd, daarna een spel. Daarna iets warms aan getrokken en naar het kampvuur. Dat was de eerste dag.

Toen naar de manege Oosterhout gegaan, 's avonds een dropping. We werden naar 's Gravenmoer gebracht. Toen moesten we terug lopen naar scouting. Onderweg waren er mensen van de scouting die wilden foto's maken, dat waren strafpunten. Om 12.00 uur (zondag) werden we opgehaald.

Kievieten:

We gingen op excursie.

Dat was superleuk.

We hebben een keuken gebouwd en een tent opgezet

Elke avond is er een avondspel.

Als je zelf kookt is dat altijd het lekkerst.

Op excursie hebben we paardgereden.

We werden gedropt in 's Gravenmoer

Arenden:

We zijn geïnstaleerd en we hebben veel leuke spellentjes gedaan. We hebben ook een dropping gelopen en dat was erg leuk en iedereen was dood moe. Daarna hebben we een film gekeken en we kunnen niet wachten op het volgende super leuke kamp!!!