Installeren

Zaterdag 4 oktober was het dierendag. Daarom hadden we een dierenopkomst! Voordat we echt met de opkomst begonnen hebben we eerst onze nieuwe meiden Floor, Lotte, Brechje en Anousha en onze nieuwe leiding Tim geïnstalleerd. Daarnaast kregen al onze meiden de juiste patrouilletekens voor op hun blouse, dit omdat we nieuwe patrouilles hebben en nog niet alle meiden het juiste teken hadden.

Daarna begonnen we met een Zwitsers renspel wat in teken stond van dierendag. Op het achterterrein waren vragen opgehangen waarop de meiden in groepjes zo snel mogelijk de goede antwoorden op moesten vinden.

Na het Zwitserse renspel hebben we samen met de jongensscouts en de ouders van beide scoutsgroepen de foto's van ons zomerkamp bekeken. Erg leuk om weer te zien wat we allemaal hebben beleefd in Baarn!