Coronamaatregelen

Sint in Oosterhout doet er alles aan om een veilig Sinterklaasfeest te kunnen realiseren. In verband met de maatregelen vragen we iedereen om de richtlijnen van het RIVM aan te houden. Deze vind je op de website van het RIVM. Zo zorgen we er gezamenlijk voor dat we een veilig Sinterklaasfeest kunnen vieren. Tijdens de bezoeken houden de Sint en zijn Pieten zich aan onderstaande regels:

• Alle bezoekers of locaties ontvangen voorafgaand aan het bezoek een mail met de maatregelen die tijdens het bezoek worden gehandhaafd.
  • Tijdens het vervoer dragen Sint, Pieten en chauffeur een mondkapje.
  • Op de locaties waar de Sint en zijn Pieten komen is een gezondheidscheck gedaan onder de aanwezigen.
  • Op locaties worden zitplekken geregeld voor de Sint en zijn Pieten waarbij rekening wordt gehouden met de 1,5 meterregel.
  • De Sint en zijn Pieten houden 1,5 meter afstand van elkaar en de mensen/de kinderen op de locatie.
  • Het snoepgoed wat wordt uitgedeeld wordt uitgedeeld in kleine zakjes.
  • Ga je op bezoek bij de Sint? De Sint ontvangt maximaal drie volwassenen en vijf kinderen per bezoek. Volwassenen die niet uit één huishouden komen dienen ten alle tijden 1,5 meter afstand van elkaar te houden.