Hulp gevraagd: za. 12 maart NLDoet

Handjes uit de mouwen op zaterdag 12 maart: doe je mee?

Beste ouders, vrijwilligers en geïnteresseerden,

Vorig jaar is tijdens de NLDoet-dagen het speelbos 'het Klauterwoud' op ons achterterrein aangelegd en op 6 juni feestelijk feestelijk geopend door wethouder Vissers. Op zaterdag 12 maart gaan we aan de slag met onderhoud van het groen en voeren we aanpassingen en verbeteringen door.

Dit gaan we concreet doen:

• Klauterwoud: honkpalen in de grond verankeren en opnieuw schilderen
  • Klauterwoud: bulten verstevigen
  • Kampvuurkuil: schuttingen repareren/vervangen
  • Achterterrein: bomen kappen en klieven
  • Achterterrein: onderhoud struiken
  • Buis voor electra aanleggen

Heb je op zaterdag 12 maart tijd en zin om ons te komen helpen? Geef je dan snel op! Je kunt de hele dag komen helpen (09.00u -17.00u) maar we zijn ook blij met een dagdeel. Hieronder vind je een opgaveformulier. Heb je nog vragen? Stuur dan een mailtje naar Joris Schoot (joris@scoutingerasmus.nl).

------------------------------------------------------------------

► Handig om mee te nemen: gepaste kleding, klushandschoenen, schep/bats, snoeischaar en/of takkenschaar, kruiwagen (indien in bezit)

Laten we er met z`n allen net zo`n succes van maken als in de voorgaande jaren!