Berichten Robert Stephenson Troep

Zomerkamp Overasselt 2016

30-07-2016

Van 23 t/m 30 juli 2016 zijn wij samen met de meisjesscouts op zomerkamp geweest naar Overasselt. Dit zomerkamp stond in het thema van Meesters der Zeven Zeeën. Op kamp hebben onze scouts allerlei activiteiten gedaan. De week begon natuurlijk met fietsen naar het terrein en het opbouwen van de tenten en keukens. Daarna kon de week beginnen! Het was een toffe week met gave spellen en leuke excursies. Elke avond was er, buiten een avondspel, ook een rode draadspel, waarbij de scouts hun zeevaarderstechnieken konden laten zien, zoals schatzoeken, seinen met vlaggen en het bouwen van vlotten. Verder zijn we deze week gaan waterskieën en hebben we Nijmegen onveilig gemaakt. De kamptotem was dit jaar voor de dames: Kieviten gefeliciteerd!