Berichten Kimball Vendel

Weekendkamp 23/24/25-04-2015

Als generale repetitie voor het zomerkamp in augustus, zijn de scouts in het laatste weekend van april op weekendkamp gegaan. Met een klein clubje zijn we op vrijdagavond begonnen met het opzetten van de tenten op het achterterrein, om ons vervolgens op te maken voor een dropping. Na het ontbijt zijn we de volgende ochtend begonnen met een potje voetbal, maar dan anders... Verspreid over het veld stonden namelijk palen met katrollen, waardoor de spelers van beide team met een touw en banden aan elkaar verbonden waren. Dit spel is vervolgens nog dunnetjes overgedaan met knotshockeysticks en een wat kleinere bal. Na de lunch werd het tijd om wat verfrissing te zoeken in zwembad de Vennen. Dit zorgde wel voor de nodige hongerige magen, die, na even wachten, gevuld werden met misschien we de grootste verrassing van het kamp: door de leiding zelf gebakken pizza's, volgens geheim recept en met ingrediënten naar keuze! Zowel de scouts, als de leiding, hebben hier erg van genoten. Na de gezellig pub-quiz op zaterdagavond, werd het de volgende ochtend helaas weer tijd om alles af te breken en op te ruimen. Op naar het zomerkamp!