Homepagina Sint in Oosterhout

Sint op het werk

Sinterklaas is ook dit jaar weer in Oosterhout en omgeving. Wil je Sinterklaas samen met zijn Pieten bij jou op werk, school of je vereniging ontvangen? Dat vinden we alleen maar hartstikke leuk! Bij deze bezoeken houden ze rekening met de richtlijnen van het RIVM omtrent Coronavirus. Bekijk de pagina Corona Maatregelen (‘pagina corona maatregelen’ linkt door naar de pagian Corona Maatregelen).

Voor bedrijven, verenigingen en scholen vindt Sinterklaas het niet erg om bijvoorbeeld naar Breda of een andere plaats in de omgeving te komen!

Sinterklaas kan samen met een aantal Pieten langskomen, heb je liever alleen de Sint of alleen de Pieten op bezoek? Dan kan dat natuurlijk ook. Neem contact op met de Hoofdpiet om al je wensen door te geven. Dan zorgt de Hoofdpiet ervoor dat het bezoek tot in de puntjes geregeld word.

Neem contact op met de hoofdpiet via hoofdpiet@sintinoosterhout.nl, 06-10162569 (wij geven de voorkeur aan e-mail contact) of vraag het bezoek direct aan!

Sinterklaas