Vacature: Voorzitter gezocht

Wij zoeken per heden een VOORZITTER (m/v) van het bestuur van Scouting Erasmus aan de Beneluxweg 69 in Oosterhout.

Als voorzitter bezit je de kunst alle kwaliteiten van de bestuursleden in te zetten voor de groep. De voorzitter heeft zijn/haar ogen op de toekomst en zijn/haar voeten stevig in de praktijk in de groep. Een groep met veel creativiteit en potentie.

• De voorzitter is verantwoordelijk voor:
  • Algemene aansturing van de groep
  • Vertegenwoordigt de groep naar de gemeente en externen
  • Het leiden van de groepsraad en groepsbestuursvergaderingen. De voorzitter zorgt dat besluiten worden genomen.
  • Afstemmen van werkzaamheden in het bestuur
  • Toezien op totstandkoming van meerjarenbeleid, jaarplan en taakverdeling in de groep
  • Motiveren, stimuleren en adviseren van bestuursleden

Dit alles kost je ca. 10 uur per maand, plus zo veel tijd als je hier extra aan zou willen besteden. Affiniteit met jeudgwerk en buitenleven is een pré.

Wij betalen onbeperkt uit met vriendschap, gezelligheid, plezier en frisse ideeën.

Solliciteren of meer informatie aanvragen kan per e-mail: secretariaat@scoutingerasmus.nl