Berichten Coyote Horde

Vader/zoonkamp 2015

Net in het nieuwejaar, om precies te zijn op 1 januari, stond er een wel heel bijzonder onderdeel op het programma van de coyotehorde.

Vader/zoonwekendkamp midden in de nog half witte winter, dat zal wel koud worden zullen de meeste wel gedacht hebben.

Gelukkig heeft niemand het koud gehad sterker nog, in de kampvuurkuil moesten de jassen uit en konden we heerlijk droog en warm staan.

Nadat iedereen zijn slaapspullen had opgezet in ons lokaal ( we sliepen wel binnen ) zijn we eerst een spel gaan spelen waar bij we overlevings materiaal konden winnen. Aan het einde van het spel bleek dat er op ons achterterrein ook gewoon kokosnooten in de bomen hangen.

Van deze kokosnoten hebben we de volgende morgen prachtige bekers gemaakt waar we het hele verdere kamp uit konden drinken.

Die avond kwamen de vaders na een mooie tocht, met hier en daar een opstakeltje, ook aan op onze verblijfplaats en ze mochten ook tot zondag blijven.

Zaterdag zijn we met z'n alle terug in de tijd gegaan en hebben we tussen de dino's gelopen, gelukkig konden ze geen stap meer zetten naar een paar miljoen jaar.

Bij de terug komst op de groep was onze warm gestookte kampvuurkuil nog steeds lekker warm en is de leiding aan het avond eten begonnen. Met als toetje heerlijke Applecrumble gemaakt door Onno in twee dutchovens.

Zondag was natuurlijk zo voorbij, eerst opruimen, daarna een spelletje en het kamp was afgelopen.

klein detail van het kamp, donderdag om 5 uur is het kampvuur aan gegaan en zondag ochtend om 4 uur is het laatste hout er op gegaan. lekker lang stoken dus.....